Voorbereidingen - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Shirley en Meander - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Shirley en Meander - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Shirley

Blijf op de hoogte en volg Shirley en Meander

30 Oktober 2019 | Duitsland, Düsseldorf

Hallo Lieve mensen,

Super leuk dat jullie allemaal zo geïnteresseerd zijn in onze reis en ons willen volgen.

Ik kan iedereen aanraden om je email adres toe te voegen aan de mailing lijst. (Aan de linkerkant staat “wilt u op de hoogte blijven” en daar staat email toevoegen) Dan weet je zeker dat je op de hoogte blijft van nieuwe blogs.

Na lang voorbereiden is het dan zover, dat we op reis gaan.
Het was een korte nacht want het is toch wel spannend allemaal.
We zijn nu samen met onze ouders onderweg naar Düsseldorf met onze ouders want we vliegen om 14.15uur.

Ik kreeg heel veel de vraag “wat neem je nou mee op reis”?
Hele goede vraag want ik wist het zelf ook niet. Voor 3 weken inpakken is appeltje eitje, maar voor een langere tijd geen idee.
Als je tas vol is en er staan nog heel veel spullen die mee moeten, dan weet je gewoon dat het foute boel is. Dus begin je weer opnieuw!
Ik heb mijn tas 3 keer in en uitgepakt en telkens weer verdwenen weer wat kleren.
Meander had niet zo’n moeite met inpakken, logisch ook mannen hebben echt niet zoveel nodig. Wij houden er beide ook wel van om “travel light” te reizen.

Om jullie vraag te beantwoorden zover ik me nog kan herinneren wat er overgebleven is na mijn grote opruiming. Ik denk dat ik nog steeds te veel mee heb, maar ik blijf natuurlijk ook een vrouw he.
-3korte broeken
-6topjes
-2jurken/1rok
-jumpsuit en broek
-trekking kleding
-2 slaap outfits
-1 trui en vest
Verder de nodige basic toilet spullen, slippers, wandelschoenen, snorkel, EHBO setje, klamboe, slaaplinnen en strandlaken.
In mijn handbagage zit mijn fotocamera, de nodige elektronica, leesboek, medicijnen en notitie boekjes.
En wie weet wat er nog allemaal in zit, wat ik ben vergeten.

Voor de mensen die het verhaal over mijn rijbewijs weten, ik heb hem nog niet maar er is gelukkig wel een oplossing gevonden.
Alles komt goed :)

Heel veel liefs
Meander en Shirley

  • 30 Oktober 2019 - 11:50

    Rosita:

    Ik vind het leuk om te horen hoe het met jullie reis gaat

  • 30 Oktober 2019 - 12:27

    Uncle Roy:

    Have a safe journey

  • 30 Oktober 2019 - 13:41

    Nicole Buck:

    Heel veel plezier

  • 30 Oktober 2019 - 13:45

    Danny Frings :

    Veel plezier en een mooie reis gewenst. Ook van mijn vrouw Daniëlle. Ik ga jullie volgen.

    Grt. Danny Frings

  • 30 Oktober 2019 - 15:40

    Mama :

    Laatste week was idd stressig voor iedereen. Het omwisselen van je rijbewijs, dat niet optijd klaar is.
    Huis opzeggen ,alle inboedel onderbrengen etc.
    Gisteravond pas alles in orde gekregen en nu,nu kan jullie wereldreis beginnen. Jullie zitten nu in het vliegtuig en komen nu wat op rust.
    'Ik wens jullie heel veel mooie avonturen wereldwijd
    .Blijf gezond en wees voorzichtig.
    Ik zal jullie erg missen maar ik gun jullie deze grote avontuur van HARTE.
    HVJ liefs MAMA .

  • 30 Oktober 2019 - 17:02

    Cécile :

    Hoi Shirley en Meander.
    Wij wensen jullie een mooie avontuurlijke wereldreis!!
    Cécile en Eugène

  • 30 Oktober 2019 - 17:48

    Rianne:

    Heel veel plezier!
    En hoe meer plaats in de tas hoe meer je kunt kopen

  • 30 Oktober 2019 - 17:49

    Rianne:

    Dat bericht was nog niet af haha.
    Goede reis en ik ga jullie volgen!
    Liefs Rianne.

  • 30 Oktober 2019 - 18:00

    Wilma Lindelauf:

    Heel veel plezier en ik hoop dat dit een hele mooie levenservaring voor jullie wordt

  • 30 Oktober 2019 - 18:37

    The Brother:

    Hahah

  • 30 Oktober 2019 - 21:01

    Marjo Scheeren :

    Héél veel plezier Shirley en Meander. We gaan jullie volgen.

  • 30 Oktober 2019 - 21:22

    Berbel Miesen:

    Hoi Shirly, ik hem mij aangemeld ,ik ga jullie volgen,groetjes

  • 30 Oktober 2019 - 22:00

    Irene :

    Hoi Shirley en Meander,
    Nogmaals een hele fijn reis gewenst voor jullie , geniet samen van de speciale momenten die jullie gaan meemaken .
    Ik gun jullie deze reis van harte maar mis ook mijn top collega !!!
    Shirley je hebt 5 jaar bij mij gewerkt en wat was ik blij met je , je werkte in mijn salon of het die van jou was en daar ben ik je heel dankbaar voor .
    Heel veel lieve groetjes van Irene maik en niet te vergeten Celine en Senne .
    Dikke kus van ons

  • 30 Oktober 2019 - 22:35

    Elvira:

    Op de 1e plaats Shirley; dank voor alle "lekkere" zorg !
    Voor jullie beiden wens ik een te gekke reis, een veilige reis en ervaringen die jullie altijd dierbaar zal blijven.
    Ik kijk uit naar jullie verslagen. Groet Elvira

  • 31 Oktober 2019 - 08:41

    Linda:

    Woohoo eindelijk is t zover!! Spannend, dapper en op en top genieten van het leven! Ik wens jullie een hele mooie reis en ga jullie avonturen hier volgen. Geniet van de wereld!! Groetjes Linda

  • 31 Oktober 2019 - 08:49

    Josephina :

    Stay safe and enjoy!!

  • 31 Oktober 2019 - 09:10

    William:

    Heel veel plezier wees voorzichtig maar geniet vooral van iedere minuut !
    gr van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Düsseldorf

Shirley en Meander

Actief sinds 24 Sept. 2019
Verslag gelezen: 1261
Totaal aantal bezoekers 7973

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 30 November -0001

Wereldreis

Landen bezocht: